Online reputatiemanagement.

Wanneer er op de eerste pagina van Google enkele negatieve berichten over uw bedrijf terug te vinden zijn, zoals bijvoorbeeld de meningen van enkele ontevreden klanten heeft dit onvermijdelijk een negatief effect op de business. Zelfs al hebben de investeringen in SEO hun vruchten afgeworpen en heeft je website inmiddels een goede positie in de zoekmachines weten te bemachtigen, is het best mogelijk dat er ook resultaten te vinden zijn die je bedrijf in een kwaad daglicht stellen. Het hoeven er niet veel te zijn, één kan al voldoende zijn om iemand te doen afhaken.

Dergelijke zoekresultaten kunnen er dus voor zorgen dat het beeld dat mensen online van je hebben een flinke knauw krijgt. Er bestaan echter wel technieken om dit probleem het hoofd te bieden. Deze vallen onder de globale noemer van online reputatiemanagement, waarbij men gaat proberen eventuele toekomstige klanten naar de wél positieve berichten te leiden. Eén van de technieken die men hiervoor hanteert is het aanmaken van nieuwe content om zo de negatieve resultaten verder weg te dringen van de eerste resultatenpagina. Deze helemaal laten verdwijnen kan helaas niet, maar we kunnen er wel voor zorgen dat ze minder onder de aandacht komen.

Uw waterkoeler vanaf 1 per dag!